7 Ağustos 2017 Pazartesi

YENGEM ÇOK KAŞINDI BENDE DAYANAMADIM SİKTİM

herkese selamlar.yazimi okuyanlara simdiden tesekkur ediyorum..bendeniz ben halinde kucuk bir market isleten biriyim..hikayeme hemencecik gecmek istiyorum..bir kac musterim kendimize kafayi takmis gun icerisinde belirli saatlerde markete gelirler seks yapma. isterler arkada yazihanemde becerirdim bende.yine oyle bir gun.esini benimle aldatan bir azgin sarisin kadin markete geldi.alisveris yapma. istedigini soyledi o sifreydi aslinda.kasiyeri tezgaha diker kadini arkaya gotururdum. yine gectik arkaya kadinla.hemencecik dudaklarima yapisti ve opusmeye basladik.genis yaka tsortunden memelerini cikarip emmeye basladim.oda bendeniz boynuma yapismisti.bende normalde evli biriyim. ancak esimle anlasamadigimizdan dolayi boyle seylere yoneliyordum dineyse.kadinin goguslerini emerken alttan aletimi oksuyor kaldiriyordu zaman kisitliydi cunku.sarisin kadina ismini soylemek istemiyorum agzina vermeye basladim,benimle birlikte olmaktan cok zevki aliyor sikimi agzina yuzune suruyordu azgin.hemencecik masaya yatirdim beklemeden icine girdim.bu kadin normalde sikimi icine soktugumda cok bagirdigi icun alttan girerken dudaklarina yapismak zorunda kaliyordum. tam zevkjn doruk noktasinda dul bir yengem var..amcam birakip almanyaya gitmisti.kendimize surekli sarkintilik yapar hisseder gibi sen burada bir isler ceviriyorsun derdi her zaman.dineyse elemanlari dinlememis iceri dalmisti.engel olamamislar kadina.iceri girdi ve benii kadini sikerken gordu.bizim oralarda dedikodu cabuk yayilirdi.icerde bendeniz evli bir kadini yaptigimi gorunce aaaaa dedi…biz hemencecik toparlandik.kadin korkudan titriyordu çünki yengem eşini tanıyordu kadının.bendeniz kadina cikmasini soyledim durumu toparlayacagima soz verdim.kadin gitti iceri girip yengeme yakarmaya basladim.kimse duymasin bizi öldürürler daha yapmayacagim diye yalvariyordum kadina.tehdit ediyordu size soyleyecegim diye.bende ne istersen yapayim para vereyim filan dedim.. kadin zaten cok zengindi amcam almanyadan buna surekli para yolluyordu zaten.sevgi yengem kabul etmiyordu.tütün istedi hemencecik cikarip uzattim yengeme.bak dedi.. bir sartim var. ancak ne dersem ne istersem yapacaksin dedi.. kabul etim. bende. ac sikini dedi.. sigarayi yakti.aman ne oluyoruz demeden ac dedi.. hic bir seye karşı etmiyceksin dedi…bende pantalonu indirdim.islam medil ıle temizle o orospunun suyu kalmistir dedi…bendeniz korkudan ne derse yapiyordum.sikimi temizlemeye basladim.yanas dedi.. ve tütün icerek skkimi agzina almaya basladi.bir yudum tütün cekiyor ardindan yaliyordu benii.kadinin iyi bir sapik oldugunu o zaman anlamistim.uzun sure sigarasi bitene kadarr emdi sikimi.tütün bittiginde giydigi etegi kaldirdi camasirini cikardi.hadi gel sende benii yaliyacaksin sakin bir sey deme dedi…bende sandalyede oturan yengemin vajinamı emmeye basladim. sacimdan tutup agzimi iyice deligine yasliyordu yenge,.ancak bakimli guzel kokulu bir fıstığı vardi yengemin.uzun sure yalattirdi artik bosaliyordu agzima.bosalma baslayinca hadi kendimize sokacaksin dedi…diger sarisina yaptigin gibi.yengemi masaya oturtturdum ve on deliginden girmeye basladim.göğüslerini acti ve onlarida yalatarak becertmeye basladi kendini.bendeniz yorgunkuktan bitiyordum ancak sikim dimdikti oyle olmam zorundaydi.yaklasik 1 saatt soktum.. ve bosalirken tutmami istedi.bosalirken zevkten kuduruyordum cok iyiydi atesli vajinası.gelmisti bendeniz spermler.tam bosalirkrn tuttum.hamile kalacak korkusu ıle tutturdugunu zannediyordum neyseki memelerine bosaltacakmis benii.egildi ve goguslerine bosaltti.bendeniz bosalirken bile ohhhh aferin sana bebegim diyordu kendimize.zaten inilemeleri ve atesli sicacik ami keyife getirmisti.is bittikten daha daha sonra memelerinin arasina koydu sikimi ve birazda oralarina surdu.spermimi kendimize temizletti goguslerinden. oturduk.. kahve istedi ismarladim.artik kimseye yaptigim iliskiden bahsetmeyecegini ve aramizda yas farkinin bes yas oldugunu belirterek benimle seks iliskisi yasamak istedigini soyledi.artik yengemi iki.. gunde bir farkli fantazileri ıle köle efendi muhabbetine dayanarak sikiyorum.diger hafta esini aldatan sarisin ıle grup yapma.. teklifinde bulunacagim.bakalim tepkileri nasil olacak iki.. tarafin.ancak yengemden kurtulamiyorum cok azgin bir kadin cikti yahu…



banner
Previous Post
Next Post

7 yorum:

  1. Antep ve çevresi gizliliğe önem veren bayanlar arayın tanışalım yaş.... 0535 738 08 83

    YanıtlaSil
  2. Selam ben Ufuk yalnız yaşayan bayanlar ve evli çiftler içinizdeki gizli kalmış duygularımızı herşeyin gizli kalacağı saygı ve sevgi çerçevesinde bi birliktelik yaşamak isterseniz arayın beni beraber yaşayalım zevkin doruklarına çıkalım 542. 321. 16. 25

    YanıtlaSil
  3. Zonguldak ilgilenen varsa 05324011495

    YanıtlaSil
  4. Gizlilik önemli genç kızlar mesaj atın dönerim zonguldak şart

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, Mutsuz ve Doyumsuz Bayanlar Adana ve çevresinde yaşayan, Reel birliktelik düşünen, Gizlilik ve Güven İçerisinde İlişki Arayan Seks'te Sınır Tanımayan ve Ne İstediğini Bilen Doyumsuz Bayanların Mesajını Bekliyorumm
    0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    Merhaba, Evli Çiftler Eşi için Büyük ve Kalın Düşünenler.. ( Fotoğraf ispatlı ) Eşinizin Mutluluğuna Engel Olmayın 0545 352 25 52 Özele Açık! Whatsapp Var Skype™: Dost_erkek01 Not:Tek Erkeqim.. Deneyimim var.

    Merhaba, Grup seks fante*zisini gerçekleştirme düşüncesinde olan Kararlı Samimi Paylaşıma Açık Gizliliğe Önem Verenler

    * Evli Çiftlere 3. Tek ERKEĞİM!

    * Kocasının yanında bir başka tene dokunma arzusu olan

    * Tost olmayı arzulayan bayanlar

    * Karısı gözlerinin önünde başka bir tene dokunurken aldığı hazzı görmek isteyenler beyler

    * Sizi tanıyan sizin hassasiyetinizi bilen gizliliğe önem veren deneyimli güvenilir sırdaş samimi dost olarak tanışmak isteyenler

    * 0545 352 25 52 Özele Açık ! Skype™: Dost_erkek01 Whatsapp var

    YanıtlaSil
  6. 0543 282 86 18 SLM BN İST MALTEPEDEN PATNER KORAY SEKSE AC OLAN SINIRSIZ HEYECANLI BI OKADAR HOŞ VE GÜZEL Bİ SEKS YASAMAYI İSTEYEN EŞİNDEN GİZLİ KACSAMAK YAPMAYI ARZLYN EVLİ BAYANLAR KARISIYLAN MUHTECEM Bİ SEKSYASAMAYI İSTEYEN GÜVENİLİR TÜRCÜBELI PATNER ARAYAN KALIN VE BÜYÜK SEVEN 18 VE 90 YAS ARASI EVLİ DUL OLGUN ŞİŞMAN TÜRBANLI BEKAR BAYANLAR VE ARALARINA 3 ÇÜYÜ ARAYAN EVLİCİFTLER ARAYIN TNŞLM LÜTFEN CIDI OLANLAR VE GERCEK SEKSE İHTİYACI OLANLAR ARASI SAYGILARIMLA PATNER KORAY 0543 282 86 18

    YanıtlaSil
  7. Selam bayanlar kenan ben çağrı atmanız yeterli 0532 174 71 87

    YanıtlaSil